סקרי עמדות ושביעות רצון
מכון טופ-שיא מתמחה בבנייה, בהעברה ובניתוח של סקרי עובדים ומנהלים בתוך הארגון, לצרכי אבחון ארגוני כולל או חלקי.
סקרי שביעות רצון, אקלים ארגוני וכן סקרים ממוקדים בנושאים ספציפיים יותר, מיועדים לסייע להנהלה בבחינתן של סוגיות מערכתיות מרכזיות, בעלות השלכות על היעילות והאפקטיביות הארגונית. מכיוון ש- "מה שרואים משם לא תמיד רואים מכאן", סקר עובדים מתוכנן כהלכה יכול להרחיב ולהעמיק באופן ניכר את בסיס הידע של ההנהלה אודות סוגיות ארגוניות העומדות במרכז עניינה בזמן נתון, לסייע באיתור מוקדי עוצמה או קושי מערכתיים, לבחון את התקשורת הארגונית ולהציף מוקדי בעיות הפוגעים בתחושות העובדים או בתפקודם.
סקר אנונימי, המועבר על ידי מומחים חיצוניים ואובייקטיביים, יכול להפיק מהעובדים תחושות, דעות, רעיונות והצעות יעול, שאינן בהכרח נהירות דיין להנהלה, לא בתוכנן ולא בעוצמתן.
לצוות היועצים של טופ-שיא נסיון עשיר בהעברת סקרי עובדים במגוון ארגונים ומוסדות של המשק, כולל מפעלים, משרדי ממשלה, מוסדות ציבור ומערכות מקצועיות.
הסקר הארגוני נערך בשיתוף פעולה הדוק ושוטף עם צוות היגוי מטעם הלקוח. השלב הראשון מוקדש לבחינת הצורך והגדרת מטרות הסקר, מהם נגזרים אוכלוסיית היעד, עולמות התוכן והפריטים של הסקר. לאחר גיבוש מתודולוגיית ההעברה, מכון טופ-שיא מעביר את השאלון, מעבד את הנתונים ומציג ממצאים ומסקנות בפני הגורמים המוסמכים. במידת הצורך, מלווים יועצי המכון את ההנהלה בתהליך הפקת לקחים ויישומם.